Mesaili calistigim halde günümüz ekonomik sartlarinda burasi bana tam anlamiyla ekmek kapisi. Hatta su kadarini soyleyeyim. Burdan is gelirse doyuyoruz, kirayi veriyoruz. Gelmezse mahvoluyoruz. O kadar net.
Cenazem vardı canim annemi 3 ay oldu kaybettim. 2 ay zaten foruma da giremedim, is te yapamadım. Simdi.fena birikti neredeyse her an buradayim is gelirse diye ama o da yavas hatta neredeyse yok. Elbette baska platformlar ve imkanlar dahilinde arıyoruz ama burasi gercekten baska. Simdi meslegim dolasiyla yarismalarda sansimi deniyorum. Bakalim elbet seytanin bacagini kiracaz tekrar.