Gölcük'te oturuyorum zaten Marmara'da gerçekleşecek bir büyük depremden sonra buradaki çoğu kişiye ulaşamayacağız , yoğunluk hep Marmara'dan diye düşünüyorum.
Çok kötü bir his sürekli bunları düşünüp duruyorum off of... Allah yardımcısı olsun herkesin.
Hangi Bölgede Yaşıyorsunuz ?
Marmara
Ege
Karadeniz
İç Anadolu
Doğu Anadolu
Güneydoğu Anadolu
Akdeniz