bende sakaryada oturuyorum evimizde çatlaklar var mesela ama değişemiyoruz çünkü çıkarsak kiramız iki katına çıkacak , evimizde 9 senelik bir bina çatlaklar ciddi değil muhtemelen sıva çatlağıdır ama yinede ürkütücü düzcede geçen aylarda olan depremde çatladı