vallahı çok kötü durumalar geçen sefer 5,2'de bina felaket sallanmıştı olası bir 7 üstü depremde bizim bınadan eser kalmaz ama çoğu ınsanımızın düşündüğü gibi evden cıksak verdıgın kıranın 2 katını ödemek zorunda kalıcaksın buda çok büyük sıkıntı mecbur oturuyoruz ve tamda fayın üstündeyız kumburgazda Allah sonumuzu hayırlı etsin inşallah başka birşey diyemiyorum