• 08-03-2023, 22:43:48
    #1
    merhaba arkadaşlar iyi aksamlar
    evde canım sıkıldı sormak istediğiniz sorular varsa sorabilirsiniz.
    dubaiye taşındım taşınalı 3 ay oldu bir ülke ne kadar güzel ne kadar ferah olabilir derseniz en üst seviyesi diyebilirim. avrupa ülkelerini gezdim.
    Birden fazla dostum amerikadan dubaiye geldi. Sorduğumda onlardan da aynı cevabı alıyorum Dünyanın benim gözümde en iyi ülkelerinden biridir.
    Mesela evlerin kapı kolları dışardan var yani evlerde kapıyı kitlemiyoruz güvenilirlik üst seviyede.
    TEK SORUN Kameralar şehrin her yerinde kamera var geçen şeyh kralın sarayının önünde şerit değiştirirken sinyal vermediğim için 400 aed yani 2000 tl ceza yedim
    kameralar hariç ülke hem ucuz hemde güvenilir Dubai hakkında merak ettikleriniz varsa konuşalım.
  • 08-03-2023, 22:45:13
    #2
    telefon fiyatları ne alemde
  • 08-03-2023, 22:45:14
    #3
    Google ADS & SEO ❄️
    Reklamix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar iyi aksamlar
    evde canım sıkıldı sormak istediğiniz sorular varsa sorabilirsiniz.
    dubaiye taşındım taşınalı 3 ay oldu bir ülke ne kadar güzel ne kadar ferah olabilir derseniz en üst seviyesi diyebilirim. avrupa ülkelerini gezdim.
    Birden fazla dostum amerikadan dubaiye geldi. Sorduğumda onlardan da aynı cevabı alıyorum Dünyanın benim gözümde en iyi ülkelerinden biridir.
    Mesela evlerin kapı kolları dışardan var yani evlerde kapıyı kitlemiyoruz güvenilirlik üst seviyede.
    TEK SORUN Kameralar şehrin her yerinde kamera var geçen şeyh kralın sarayının önünde şerit değiştirirken sinyal vermediğim için 400 aeo yani 2000 tl ceza yedim
    kameralar hariç ülke hem ucuz hemde güvenilir Dubai hakkında merak ettikleriniz varsa konuşalım.
    Hocam ülkede yaşamak için ne gerekiyor ve masrafı nedir
  • 08-03-2023, 22:45:17
    #4
    ON NUMARA BEŞ YILDIZ HOCAM! Aman şimdi hemen eleştirilmeyin
  • 08-03-2023, 22:45:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Okurken canım çekti.
  • 08-03-2023, 22:45:59
    #6
    Hayırlı olsun hocam, nasıl gittiniz acaba? En çok bu soru gelir sanırım
  • 08-03-2023, 22:46:13
    #7
    400 Allah'a emanet ol diye okudum
  • 08-03-2023, 22:47:01
    #8
    Ali_Eser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ülkede yaşamak için ne gerekiyor ve masrafı nedir
    hocam şirket açmanız gerekiyor veya bir firmada çalışıyor olmanız gerekiyor oturum almanız için şirket açmak oturum vs her şey dahil ortalama 7-8 bin dolara patlıyor.
    sonrasında 2 senelik oturum hakkı kazanıyorsunuz ID veriyorlar.
    ek bir masraf yok ve burda ev araba almak çok çok kolay çünkü bankadalar islamic banka olduğu için faizsiz kredi veriyorlar.
    geçen gittim kredi başvurdum islamic bankaya çok yüklü 25 senelik kredi verdi.
    25 sene olduğu için ufak bir faiz koydu yıllık 1.49 oranında
  • 08-03-2023, 22:47:16
    #9
    Ekrana ekmek bandım