Reklamix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar iyi aksamlar
evde canım sıkıldı sormak istediğiniz sorular varsa sorabilirsiniz.
dubaiye taşındım taşınalı 3 ay oldu bir ülke ne kadar güzel ne kadar ferah olabilir derseniz en üst seviyesi diyebilirim. avrupa ülkelerini gezdim.
Birden fazla dostum amerikadan dubaiye geldi. Sorduğumda onlardan da aynı cevabı alıyorum Dünyanın benim gözümde en iyi ülkelerinden biridir.
Mesela evlerin kapı kolları dışardan var yani evlerde kapıyı kitlemiyoruz güvenilirlik üst seviyede.
TEK SORUN Kameralar şehrin her yerinde kamera var geçen şeyh kralın sarayının önünde şerit değiştirirken sinyal vermediğim için 400 aeo yani 2000 tl ceza yedim
kameralar hariç ülke hem ucuz hemde güvenilir Dubai hakkında merak ettikleriniz varsa konuşalım.
Hocam ülkede yaşamak için ne gerekiyor ve masrafı nedir