• 09-03-2023, 10:46:45
    #37
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne iş yaptığınızı soranlara cevap vermemişsiniz, yoksa ben mi kaçırdım?
    Dubai gibi bir ülkenin ucuz olması imkansız. Paran varsa zaten zengin arapların içinde yaşayacağına başka güzel yerlerde yaşarsın.
    Normal çalışmaya gitsende ucuz olduğunu sanmıyorum, daha önce araştırma yapmıştım.

    Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
    hocam reklam medya sosyal medya bu işler yani bu arada ülkede bizim ülkemiz gibi ayrım yok burda ki Araplar suudi Arapları değil hepsi çok efendi çok düzgünler barbar olanlar Arabistan araplarıdır. Dubai dışardan Arap şehri olarak görülse de saygınlığın zirvesidir. Bir kere gelip 15 gün kalırsanız anlarsınız.
    ek olarak ben mesela ilk ay dışardan yedim bütün öğünlerimi 20 bin tl gitti ama ilk geldiğim ay acemi olduğum aydı.
    şuan hocam evde kendim yapıyorum dışarda yemekler iyi değil zaten 7 bin tiye 1 ay çok rahat geçiniyorum.
    içinde ev ile ilgili tüm ihtiyaclar var temizlik malzemesi yemek buzdolabı malzemesi gibi gibi carrefour çok uygun burda hizmet pahalı dışarda bir şeyler yersen pahalı
  • 09-03-2023, 11:27:33
    #38
    Sokakları süpürge makinesi, köpüklü suyla sıkıyorlarmış doğrumu. Bir youtube videosunda görmüştüm.
  • 09-03-2023, 11:34:27
    #39
    konuyu okuyun adam ucuz diyor siz pahalımı diyorsunuz.ne dubaisi arkadaşım biz şurada mersindeki sahile dubalara bile gidemiyoruz
  • 09-03-2023, 11:45:34
    #40
    Hocam şuan karar verdik gidip sizin de söylediğiniz gibi "Detailing studyosu" açtık. Premium hizmet veriyoruz diyelim. Dukkan masrafları hariç, burası bizden sadece şirket aç, vs. 7-8 bin dolar mı talep ediyor? Onun dışında diğer ülkeler gibi oturum izni için şu kadar teminat, vs.. şeklinde şartlar yok mu ? her cebine 10 bindolar koyan gidip şirket açıp 2 yıl oturum izni alabiliyor mu
  • 09-03-2023, 12:28:19
    #41
    Hocam rica ediyorum fiyatları tl olarak yazmaktan vazgeçin kafa karıştırıyor daha çok. Bize normal bi çalışanın aylık eline geçen para birimi ve o para birimine göre günlük harcadıkları. Hiç bir şekilde gitöeyeceğimi bilsemde merak edip tüm cevapları okudum hep tl demişsiniz
  • 09-03-2023, 12:35:05
    #42
    Mahkemeler nasıl? Şeriat mı uygulanıyor yoksa osmanlıda ki gibi mi? Herkes dinine göre mi yargılnıyor. Üst düzey güvenlik olayını yazınca bunu merak ettim.
  • 09-03-2023, 12:46:26
    #43
    Platin üye
    Hayret Yallah Arabistan' a diyenler iltifat için sıraya girmişler
  • 09-03-2023, 13:48:30
    #44
    BurakNecip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan karar verdik gidip sizin de söylediğiniz gibi "Detailing studyosu" açtık. Premium hizmet veriyoruz diyelim. Dukkan masrafları hariç, burası bizden sadece şirket aç, vs. 7-8 bin dolar mı talep ediyor? Onun dışında diğer ülkeler gibi oturum izni için şu kadar teminat, vs.. şeklinde şartlar yok mu ? her cebine 10 bindolar koyan gidip şirket açıp 2 yıl oturum izni alabiliyor mu
    aynen tamamen böyle ama ülkede ufak bir yanlış bişey yaparsanız anında deport edilirsiniz.
  • 09-03-2023, 13:53:14
    #45
    Sanalgezgin57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokakları süpürge makinesi, köpüklü suyla sıkıyorlarmış doğrumu. Bir youtube videosunda görmüştüm.
    hocam bu çok doğru JBR var buranın kaliteli yeri orda tüm ana caddeler süpürülüyor gece de tazikli suyla yıkıyorlar, benim oturduğum evin otoparkı düzenli olarak ayda 1 veya 2 kere tazikli suyla köpüklü yıkanıyor ayakkabı aldım beyaz 3 aydır tozlanmadı bile aynı ayakkabı istanbulda 1 haftada hep lekeli pisleniyordu aşırı temiz ayakkabısız gezin ayak tozlanmaz 😅

    BOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rica ediyorum fiyatları tl olarak yazmaktan vazgeçin kafa karıştırıyor daha çok. Bize normal bi çalışanın aylık eline geçen para birimi ve o para birimine göre günlük harcadıkları. Hiç bir şekilde gitöeyeceğimi bilsemde merak edip tüm cevapları okudum hep tl demişsiniz
    yani TL olarak arkadaslar anlamayabilir kendi paralarına göre yazayım daha iyi olur diye düşündüm dediğiniz gibi birim önemli gider TL ye göre çok gözükse de kazanç da ona göre çok oluyor.

    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkemeler nasıl? Şeriat mı uygulanıyor yoksa osmanlıda ki gibi mi? Herkes dinine göre mi yargılnıyor. Üst düzey güvenlik olayını yazınca bunu merak ettim.
    Hocam 7 emirlik var Sharjah var orda normal şeriat var yanlış bir şey de kırbaç cezası hırsızlıkta normal el kol cezaları var sigara falan sokakta içemiyosun, ama dubai kısmında öyle sorun yok normal hapishane mahkeme var şeriat ile yönetiliyor ama modern şeriat mı diyebilirim tam kelimeyi bilmiyorum öyle kesme biçme gibi cezalar yok.