Hocam rica ediyorum fiyatları tl olarak yazmaktan vazgeçin kafa karıştırıyor daha çok. Bize normal bi çalışanın aylık eline geçen para birimi ve o para birimine göre günlük harcadıkları. Hiç bir şekilde gitöeyeceğimi bilsemde merak edip tüm cevapları okudum hep tl demişsiniz