• 17-04-2009, 15:05:43
    #46
    Allah bağışlasın.
    Güzel bir duygu olmalı sevindim adınıza : )
  • 17-04-2009, 15:10:25
    #47
    Allah bağışlasın kardeş...
  • 17-04-2009, 15:18:05
    #48
    Allah herkese nasip etsin.
    Hayırlı bi evlat olur inşAllah.
  • 17-04-2009, 15:26:03
    #49
    Allah bağışlasın, mutluluklar dilerim.
  • 17-04-2009, 15:29:08
    #50
    Tebrik ederim...En mutlu anlar sizinle olsun...
  • 17-04-2009, 15:49:54
    #51
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar dün nur topu gibi bir kızım oldu.Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.Darısı sizlerin başına
    heyecanınızı anlıyorum ve ömür boyu mutluluklar diliyorum, 6 aylık kız babasıyım ben de.. Kız istiyordum, Allah gönlüme göre verdi..

    "Erkek adamın erkek damadı olur" mu diyelim şimdi? )
  • 17-04-2009, 16:14:31
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    allah bağışlasın abi
  • 17-04-2009, 17:13:46
    #53
    Allah analı babalı büyütsün. Sizin adınıza sevindim.
  • 17-04-2009, 18:11:25
    #54
    teşekkür ederim arkadaşlar.Darısı başınıza.
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Erkek adamın erkek damadı olur" mu diyelim şimdi? )
    arkadaşlar hep böyle diyor