Allah bağışlasın.
Güzel bir duygu olmalı sevindim adınıza : )
Baba oldum - Çok mutlu ve garip duygular içindeyim :)
54
●2.374
- 17-04-2009, 15:49:54heyecanınızı anlıyorum ve ömür boyu mutluluklar diliyorum, 6 aylık kız babasıyım ben de.. Kız istiyordum, Allah gönlüme göre verdi..sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Erkek adamın erkek damadı olur" mu diyelim şimdi?
)
- 17-04-2009, 18:11:25teşekkür ederim arkadaşlar.Darısı başınıza.
arkadaşlar hep böyle diyorsilencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)