Konu
Baba oldum - Çok mutlu ve garip duygular içindeyim :)
17-04-2009, 18:11:25
#54
sogukkanli56
teşekkür ederim arkadaşlar.Darısı başınıza.
silencegate adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Erkek adamın erkek damadı olur" mu diyelim şimdi?
)
arkadaşlar hep böyle diyor