arkadaşlar dün nur topu gibi bir kızım oldu.Bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.Darısı sizlerin başına
heyecanınızı anlıyorum ve ömür boyu mutluluklar diliyorum, 6 aylık kız babasıyım ben de.. Kız istiyordum, Allah gönlüme göre verdi..
"Erkek adamın erkek damadı olur" mu diyelim şimdi?

)