• 28-02-2023, 12:41:27
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,
    Amcamla ortak bir işe gireceğiz adi ortaklık mı yada limited şirketi mi karar veremedik gelir gider durumu ne olur kestiremiyoruz. Sizce hangisi avantajlı deneyimlerini paylaşan olursa çok sevinirim.
  • 28-02-2023, 12:50:19
    #2
    İş yapacağınız sektör ve elinizdeki sermayeye göre değişir hocam.
  • 28-02-2023, 13:03:48
    #3
    şahısta resmi ortaklık olmaz limited şirkette olur . limitedin gideri bir tık daha fazla ama gelir vergisi yönünden limited daha avantajlı
  • 28-02-2023, 13:11:03
    #4
    açıkcası ben yatırımcı da eklerim habire habire noterle uğraşmayayım diyerek anonim şirket tercih ettim
  • 28-02-2023, 13:13:56
    #5
    şahıs şirketimi yeni kapattım. Bundan sonra yapacağım şudur: önce işe girerim. Vergi ödemesi muhasebe ödemesi vs ödememe değecek rakamlar kazanmaya başladığımda şirket açarım.
    Şirketi kurmadan yapabileceğiniz bir iş ise size de onu tavsiye ederim. Önce bi ne kazanıyorsunuz onu görmek lazım