şahıs şirketimi yeni kapattım. Bundan sonra yapacağım şudur: önce işe girerim. Vergi ödemesi muhasebe ödemesi vs ödememe değecek rakamlar kazanmaya başladığımda şirket açarım.
Şirketi kurmadan yapabileceğiniz bir iş ise size de onu tavsiye ederim. Önce bi ne kazanıyorsunuz onu görmek lazım