Merhaba Arkadaşlar,
Amcamla ortak bir işe gireceğiz adi ortaklık mı yada limited şirketi mi karar veremedik gelir gider durumu ne olur kestiremiyoruz. Sizce hangisi avantajlı deneyimlerini paylaşan olursa çok sevinirim.