• 25-02-2023, 14:50:09
    #1
    Merhabalar.
    20 Ocakta dominos cüzdana para attım sipariş veremedim bozukmuş sistemleri. Ücret iadesi istedim. Hala gelmedi.
    4 şubat gecesi yine acıktım yemek yapmaya üşendim dedim yine pizza söyleyim ama cüzdan ile değil direkt kartla ödeme yapayım.
    "Bilgilerinizi kontrol edin" uyarısı verdi. Bende her bilgili tek tek tekrar tekrar deneyerek 4 kez denedim. Hep bilgilerinizi kontrol edin dedi.

    Bir baktım benden tam 4 x 140₺ çekmiş. Hiç bir sipariş şubeye ulaşmamış. Onlar da dediler sistemsel hata olmuş diye. İadesini istedim. Hala gelmedi.

    Toplamda 700₺ alacağım oldu. Kaç zaman geçti... Her aradığımda karşıma gelen kişi "aciliyetinizi muhasebeye iletiyorum" diyor. Müşteri danışmanının da yapabileceği bir şey yok "iletmek"ten başka ama bu kadarı da saygısızlıktır artık.

    İnternetten tüketici hakem heyetine şikayette bulundum. İlgilenirler mi sizce?
  • 25-02-2023, 14:52:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlgilenirler paranızı da fazlası ile isteyin
  • 25-02-2023, 14:52:33
    #3
    Sikayetvar vs. ile isinizi direkt firmayla cozmeye calisin
  • 25-02-2023, 14:52:49
    #4
    3d secure olmadan çekti ise harcama itirazı yapabilirsin hocam.
  • 25-02-2023, 14:55:45
    #5
    miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayetvar vs. ile isinizi direkt firmayla cozmeye calisin
    Şikayetvarın iş yapadığı tek firma belkide dominos.
  • 25-02-2023, 14:56:17
    #6
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenirler paranızı da fazlası ile isteyin
    fazlasında gözüm yok. paramı versinler yeter


    miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sikayetvar vs. ile isinizi direkt firmayla cozmeye calisin
    2 kez yazdım. Arıyorlar beni "ilgileniyoruz, gecikme için özür dileriz, muhasebeye aciliyeti iletiyoruz" diyorlar. başka da bir ilerleme yok.


    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3d secure olmadan çekti ise harcama itirazı yapabilirsin hocam.
    3d vardı. Fakat bilgiler hatalı diyince ben cvv yanlış girdim, adı yanlış girdim vs diye düşünerek tekrar tekrar denedim.
    Hiçbirinde ödeme alındı demedi
  • 25-02-2023, 14:57:22
    #7
    Alıntı
    3d vardı. Fakat bilgiler hatalı diyince ben cvv yanlış girdim, adı yanlış girdim vs diye düşünerek tekrar tekrar denedim.
    Hiçbirinde ödeme alındı demedi
    Para provizyona dusmus olabilir
  • 25-02-2023, 14:58:36
    #8
    miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para provizyona dusmus olabilir
    ödeme alınmadı diyip alınanların tarihi 04.02.2023 tarihi gecesi. Banka kartı ile yapıldı.
    İadesi de gelmedi. Beklemeye düşse çoktan geri iadesi gelirdi. Dekontu var hepsinin. Tüketici hakem heyetine bunları da ilettim zaten
  • 25-02-2023, 15:00:43
    #9
    Tüketici hakem heyetine ince ayrıntıya kadar verdiyseniz bırakın 3 ay da geçsin. Heyet seni zaten onaylıcak haklı bulucak o zaman kadar faizi ile almak için mahkemeye gidebilrsin.