SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgilenirler paranızı da fazlası ile isteyin
fazlasında gözüm yok. paramı versinler yeter


miboriginals adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sikayetvar vs. ile isinizi direkt firmayla cozmeye calisin
2 kez yazdım. Arıyorlar beni "ilgileniyoruz, gecikme için özür dileriz, muhasebeye aciliyeti iletiyoruz" diyorlar. başka da bir ilerleme yok.


Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3d secure olmadan çekti ise harcama itirazı yapabilirsin hocam.
3d vardı. Fakat bilgiler hatalı diyince ben cvv yanlış girdim, adı yanlış girdim vs diye düşünerek tekrar tekrar denedim.
Hiçbirinde ödeme alındı demedi