İlgilenirler paranızı da fazlası ile isteyin
fazlasında gözüm yok. paramı versinler yeter
Sikayetvar vs. ile isinizi direkt firmayla cozmeye calisin
2 kez yazdım. Arıyorlar beni "ilgileniyoruz, gecikme için özür dileriz, muhasebeye aciliyeti iletiyoruz" diyorlar. başka da bir ilerleme yok.
3d secure olmadan çekti ise harcama itirazı yapabilirsin hocam.
3d vardı. Fakat bilgiler hatalı diyince ben cvv yanlış girdim, adı yanlış girdim vs diye düşünerek tekrar tekrar denedim.
Hiçbirinde ödeme alındı demedi