• 25-02-2023, 13:42:25
    #28
    dew1912 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmiş olsun kaza raporundaki kusur oranınız %100 ise malesef mahkemede maddi manevi tazminat ödeyeceksiniz bir yakınımın başına geldi ortalama 5 yıl sürdü mahkeme faiziyle , avukat ücretiyle , mahkeme masrafıyla , bilir kişi ücretiyle , tedavi sürecindeki kullanılan yarabandının ücretine kadar ödedi.
    hocam hastane masrafları trafik sigorta tarafından karşılanır yazıyor internette. 5 yıl sonra daha rahat olabilir belki benim için. Empti kursa kişi o an orda o hızla devam ediyodu 50-100 metre ilerde yaya geçidi var zaten orda bi yaya atlasaydı ona çarpadabilirdi. Yani kaza bu sonuçta herşey olabilir. merdivende ayagı takılıp düssede ayagı kırılacaktı. Suçluyum ama ortada 50 binlik bi durum yok bence. Bilmiyorum belkide ben iyi niyetli yaklasıyorum. Biz ziyaretinede gitöiştik boyle bi insan degildi avukat gazlamış zaten büyük ihtimal.

    Olayın üzerinden 6 ay geçti araç halamın üzerineydi masraflarını anxa ödedim 2 ay önce. ıBilgiler içinde çok teşekkür ediyorum herkese. Trafikte en büyük sorun motorcular bence her ne kadar suçlu olsamda baska olaylardada bu olaydada motorcular heryerden çıktığı için hesaplayamıyoruz ama ders oldu sağa dönerken sağ şeritte olsam bile aynayı kontrol ediyorum her yerden bir motorcu atlatabilir. Sizlerde dikkatli olun allaha emanet olun
  • 25-02-2023, 13:52:40
    #29
    Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende onu düşündüm uzlaşmacı ve babama soyledim ancak o şekilde oltaya düsürmüs olurlar para alırız iyi bunlardan kafasıyla pazarlıga girerler pek düşmezler dedi.
    Hakkında hayırlısı olsun değerli kardeşim. Çok geçmiş olsun. Daha büyük bir beladan koruduğunu düşün bu olayın.
    Ölümlü bir kazaya karışsaydın hayatın kararırdı kan parası ödemekle.
    Geçen sene bana da arkadan bir motorcu çarptı tamponu çamurluğu dağıttı.
    Kan revan içinde yerdeydi, üstelik adamın arkamda olduğunu gördüğüm için 200 metre geriden sağa sinyali açarak ağır ağır yavaşladım.
    Kan revan içinde yerdeydi, ama alkollüydü, kasksızdı ve kazayı yaparken motoru tek elle kullanıyordu diğer elinde bira şişesi vardı yanına düşmüştü.
    Ben ambulans polis çağırıyorum diyince koştu motoruna bindi kaçtı yaralı halde.
    Muhtemelen motor da çalıntıydı motorda plaka yoktu.
    O günden beri şeri değiştireceğim döneceğim zaman daha da dikkatli ve ağır davranıyorum sürekli motorcuları gözlüyorum.
    Sen de bundan sonra daha dikkatli olursun bu sana ders olur.
  • 25-02-2023, 13:56:48
    #30
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkında hayırlısı olsun değerli kardeşim. Çok geçmiş olsun. Daha büyük bir beladan koruduğunu düşün bu olayın.
    Ölümlü bir kazaya karışsaydın hayatın kararırdı kan parası ödemekle.
    Geçen sene bana da arkadan bir motorcu çarptı tamponu çamurluğu dağıttı.
    Kan revan içinde yerdeydi, üstelik adamın arkamda olduğunu gördüğüm için 200 metre geriden sağa sinyali açarak ağır ağır yavaşladım.
    Kan revan içinde yerdeydi, ama alkollüydü, kasksızdı ve kazayı yaparken motoru tek elle kullanıyordu diğer elinde bira şişesi vardı yanına düşmüştü.
    Ben ambulans polis çağırıyorum diyince koştu motoruna bindi kaçtı yaralı halde.
    Muhtemelen motor da çalıntıydı motorda plaka yoktu.
    O günden beri şeri değiştireceğim döneceğim zaman daha da dikkatli ve ağır davranıyorum sürekli motorcuları gözlüyorum.
    Sen de bundan sonra daha dikkatli olursun bu sana ders olur.
    Çok sağolasın abi haklısın teşekkür ederim. Hani bi araçla ufak kaza yapsak ki daha düşük bi olasılık bu çünkü az çok sağında solunda olduğunu görüyosun geçebileceği gidebileceği yer belli. Ama bunda kask yoksa ufak bi dokunmada uçup hayatını kaybedebilir. Neyse ders oldu abi herkese teşekkür ediyorum tekrardan
  • 25-02-2023, 14:31:30
    #31
    Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hastane masrafları trafik sigorta tarafından karşılanır yazıyor internette. 5 yıl sonra daha rahat olabilir belki benim için. Empti kursa kişi o an orda o hızla devam ediyodu 50-100 metre ilerde yaya geçidi var zaten orda bi yaya atlasaydı ona çarpadabilirdi. Yani kaza bu sonuçta herşey olabilir. merdivende ayagı takılıp düssede ayagı kırılacaktı. Suçluyum ama ortada 50 binlik bi durum yok bence. Bilmiyorum belkide ben iyi niyetli yaklasıyorum. Biz ziyaretinede gitöiştik boyle bi insan degildi avukat gazlamış zaten büyük ihtimal.

    Olayın üzerinden 6 ay geçti araç halamın üzerineydi masraflarını anxa ödedim 2 ay önce. ıBilgiler içinde çok teşekkür ediyorum herkese. Trafikte en büyük sorun motorcular bence her ne kadar suçlu olsamda baska olaylardada bu olaydada motorcular heryerden çıktığı için hesaplayamıyoruz ama ders oldu sağa dönerken sağ şeritte olsam bile aynayı kontrol ediyorum her yerden bir motorcu atlatabilir. Sizlerde dikkatli olun allaha emanet olun
    Üzgünüm ama sigortanın kaza başına limiti oluyor olay istanbulda yaşanmıştı kazaya ugrayan vatandaş istanbuldan urfaya tedavi görmeyi uygun görmüş oradan özel hastaneden bir sürü fatura sunmuştu Faturasını ibraz ettiği herşeyin parasını alacaktır. Mahkemelerde kaybeden taraf karşı tarafın avukatlık ücreti dahil tüm masrafları ödüyor sadece tazminatı ödeyeceksiniz gibi düşünmeyin siz calışmıyor olabilirsiniz ama Araba halanızın adına ya mahkemede araba sahibide sizin gibi sorumlu onun adınada mahkeme açılacağından araştırın isterseniz internetten halanızda mahkemelik olacak sizden tahsil edemedikleri her kuruşu halanızdan icra yoluyla alacaklar yani sizin ögrenci olmanız calışmıyor olmanız hiçbirşeyi degiştirmiyor tanıdıgımın yaşadıgı mahkeme sürecinden babasının evine haciz koydurmuşlardı mirascısı diye bunada internetten bakın isterseniz
  • 25-02-2023, 15:32:32
    #32
    50 Bin Tl Normal. Sonuçta adam senin yüzünden 4-5 ay çalışamamıştır bugün bir motorcu 10-12 kazanıyor ve çalışmadığı parayı vermek senin boynunu borcu. Hukukende haksızsın bence.. Boşuna birilerinden akıl alıp da adamı mağdur etme aynı durumda sende olabilirdin biri senin ayağını durduk yerde kırsa onun anasına rahmet okumazdın herhalde.. Bu sana akıl parası olsun ve o parayı öde. Gücün yoksa pazarlık et taksitle ödeyeceğini belirt. Adamada yazık yani.
  • 25-02-2023, 15:33:59
    #33
    Ben birkaç mesaj okudum. Devam edemedim. Arkadaşım sen sen ol yorumlarla gaza gelip bir işe girme. Hatayı karşı tarafa veren bile var.
    İnsanlık halidir hata etmişsin. Karşı tarafta şöyle yapmış böyle yapmış. Hakim karşısına çıkınca ama r10'da ki ler şöyle dediydi böyle dediydi diyemezsin.
    Git güzelce bir avukat bul ona danış. Maddi durum elvermiyorsa eş dost vasıtasıyla bir avukat bul ona danış. Ama muhakkak bir avukata danış. Bu gidişat hiç mantıklı bir gidişat değil.
  • 25-02-2023, 16:55:58
    #34
    Hocam size sağ arkadan çarptıysa sizin suçunuz yok hocam siz dava etmelisiniz. Araç değer kaybı ( karşı tarafın sigortasından alıyorsunuz ) ve Kazanç kaybı ( motorcudan talep ediyorsunuz. ) almalısınız. Tutanak tuttunuz mu

    Sola dönüş yasak yerden dönmüşsünüz onu görmedim hocam o zaman işiniz biraz karışık muhakkak bir avukata danışın hocam.
  • 25-02-2023, 17:09:37
    #35
    Bir benzerini yaşadım, aynı olaylar başıma geldi. Yüklü miktarda para talep etti karşı taraf uzlaşmadan hakime gitti iş. Ödeme vs. çıkmadı sadece dosya masrafı vs. ödedim 4 sene önce 5bin tl civarıydı.
  • 25-02-2023, 18:06:29
    #36
    Sen %100 kusurlu olduğun için, karşı tarafa bu firmalar ulaşıyor, ondan vekalet alıp seni dava ediyorlar işte ne koparırlarsa alıp belli bir dilimi motorcuya verecekler, başıma geldi çünkü, 3 sene önce yaşadığım trafik kazasında %100 haklıydım karşı tarafın sigortası hasarımı onardı ama o firmalar beni senede 2-3 kere arıyor mahkemeye verelim değer kaybı alalım vs vs diye hep red ediyorum.
    Arabulucunun dediği mantıklı gibi geliyor.