Ben birkaç mesaj okudum. Devam edemedim. Arkadaşım sen sen ol yorumlarla gaza gelip bir işe girme. Hatayı karşı tarafa veren bile var.
İnsanlık halidir hata etmişsin. Karşı tarafta şöyle yapmış böyle yapmış. Hakim karşısına çıkınca ama r10'da ki ler şöyle dediydi böyle dediydi diyemezsin.
Git güzelce bir avukat bul ona danış. Maddi durum elvermiyorsa eş dost vasıtasıyla bir avukat bul ona danış. Ama muhakkak bir avukata danış. Bu gidişat hiç mantıklı bir gidişat değil.