Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hastane masrafları trafik sigorta tarafından karşılanır yazıyor internette. 5 yıl sonra daha rahat olabilir belki benim için. Empti kursa kişi o an orda o hızla devam ediyodu 50-100 metre ilerde yaya geçidi var zaten orda bi yaya atlasaydı ona çarpadabilirdi. Yani kaza bu sonuçta herşey olabilir. merdivende ayagı takılıp düssede ayagı kırılacaktı. Suçluyum ama ortada 50 binlik bi durum yok bence. Bilmiyorum belkide ben iyi niyetli yaklasıyorum. Biz ziyaretinede gitöiştik boyle bi insan degildi avukat gazlamış zaten büyük ihtimal.

Olayın üzerinden 6 ay geçti araç halamın üzerineydi masraflarını anxa ödedim 2 ay önce. ıBilgiler içinde çok teşekkür ediyorum herkese. Trafikte en büyük sorun motorcular bence her ne kadar suçlu olsamda baska olaylardada bu olaydada motorcular heryerden çıktığı için hesaplayamıyoruz ama ders oldu sağa dönerken sağ şeritte olsam bile aynayı kontrol ediyorum her yerden bir motorcu atlatabilir. Sizlerde dikkatli olun allaha emanet olun
Üzgünüm ama sigortanın kaza başına limiti oluyor olay istanbulda yaşanmıştı kazaya ugrayan vatandaş istanbuldan urfaya tedavi görmeyi uygun görmüş oradan özel hastaneden bir sürü fatura sunmuştu Faturasını ibraz ettiği herşeyin parasını alacaktır. Mahkemelerde kaybeden taraf karşı tarafın avukatlık ücreti dahil tüm masrafları ödüyor sadece tazminatı ödeyeceksiniz gibi düşünmeyin siz calışmıyor olabilirsiniz ama Araba halanızın adına ya mahkemede araba sahibide sizin gibi sorumlu onun adınada mahkeme açılacağından araştırın isterseniz internetten halanızda mahkemelik olacak sizden tahsil edemedikleri her kuruşu halanızdan icra yoluyla alacaklar yani sizin ögrenci olmanız calışmıyor olmanız hiçbirşeyi degiştirmiyor tanıdıgımın yaşadıgı mahkeme sürecinden babasının evine haciz koydurmuşlardı mirascısı diye bunada internetten bakın isterseniz