Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende onu düşündüm uzlaşmacı ve babama soyledim ancak o şekilde oltaya düsürmüs olurlar para alırız iyi bunlardan kafasıyla pazarlıga girerler pek düşmezler dedi.
Hakkında hayırlısı olsun değerli kardeşim. Çok geçmiş olsun. Daha büyük bir beladan koruduğunu düşün bu olayın.
Ölümlü bir kazaya karışsaydın hayatın kararırdı kan parası ödemekle.
Geçen sene bana da arkadan bir motorcu çarptı tamponu çamurluğu dağıttı.
Kan revan içinde yerdeydi, üstelik adamın arkamda olduğunu gördüğüm için 200 metre geriden sağa sinyali açarak ağır ağır yavaşladım.
Kan revan içinde yerdeydi, ama alkollüydü, kasksızdı ve kazayı yaparken motoru tek elle kullanıyordu diğer elinde bira şişesi vardı yanına düşmüştü.
Ben ambulans polis çağırıyorum diyince koştu motoruna bindi kaçtı yaralı halde.
Muhtemelen motor da çalıntıydı motorda plaka yoktu.
O günden beri şeri değiştireceğim döneceğim zaman daha da dikkatli ve ağır davranıyorum sürekli motorcuları gözlüyorum.
Sen de bundan sonra daha dikkatli olursun bu sana ders olur.