• 25-02-2023, 00:06:10
    #10
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyacı arabayı alıp gezmiş gibi hissettim. Dükkan çevresinde veya dükkanda kamera var mı? İyice kontrol ettirin. Şayet varsa dava açıp hakkınızı arayın. Kaza yapmış hastanedeymiş yalanına inanmayın. Ülkede dürüst insana denk gelmek artık imkansız hale geldi.
    kesinlikle dostum, bende kaza yaptığına tabiikide inanmıyorum. Daha öncede konu açmıştım bu ülkede sanayicilere zerre güvenim yok. Ve haliyle dediğimde çıktı. Dediğiniz şekilde yapacağım nasıl yaklaşmam gerektiğini düşünüyorum bu mesaj fikir oldu.
  • 25-02-2023, 00:06:13
    #11
    Hocam ne zaman fark ettiniz bu durumu ?
    Çünkü kaza olan yer raporda yazılmıştır zaten. Arabayı teslim ettiğiniz yeri şikayet etmelisiniz. Boyacıyı değil. Kağıt üstünde sizin muhatabınız arabayı teslim ettiğiniz kişi.
    Çok geçmiş olsun bu durumlar büyük sıkıntı. Mahkemeye verseniz ne kadar sürer belli değil. Adamla kavga etsen, şikayetçi olsa suçsuzken suçlu durumuna düşebilirsin.
    Farkında mısınız bilmem ama işini doğru düzgün yapan insan sayısı çok az kaldı ve her geçen gün azalıyor.
  • 25-02-2023, 00:08:15
    #12
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam araca bi eksper yaptırın isterseniz o ufak bi kaza da olmayabilir. Ondan sonra dava açın duruma göre mobese vs den çıkabilir bişeyler ama araba sıfır ve orjinaldi ise ve daha önce bi kazaya karışmadı iseniz eksper raporu ile beraber hızlıca suç duyurusunda bulunun
    ,
    aracımın ilk kazası ve ilk sahibiyim, Aracı vermeden önce her yerine tabikide tek tek baktım. Aracın tek kullanıcısıyım bebeğim gibi baktım ben bu araca, Zaten verirkende tamponda bi hasar yoktu orada boyandığına net bir şekilde eminim Aşırı sinirliyim teşekkür ederim cevabınız için.
  • 25-02-2023, 00:09:41
    #13
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne zaman fark ettiniz bu durumu ?
    Çünkü kaza olan yer raporda yazılmıştır zaten. Arabayı teslim ettiğiniz yeri şikayet etmelisiniz. Boyacıyı değil. Kağıt üstünde sizin muhatabınız arabayı teslim ettiğiniz kişi.
    Çok geçmiş olsun bu durumlar büyük sıkıntı. Mahkemeye verseniz ne kadar sürer belli değil. Adamla kavga etsen, şikayetçi olsa suçsuzken suçlu durumuna düşebilirsin.
    Farkında mısınız bilmem ama işini doğru düzgün yapan insan sayısı çok az kaldı ve her geçen gün azalıyor.
    Aracı verdiğim kişi aile yakınımızın bir tanıdığı, Kendisi göçük düzeltme işi yapmakta. Ve Marşpiyel boyanması gerekiyordu oda tanıdığına yaptırdı, aslında dediğiniz gibi boyacı muhattabım olamaz muhattabım bu aracı emanet ettiğim varlık. Teşekkür ederim
  • 25-02-2023, 00:09:44
    #14
    Gecmis olsun hocam
  • 25-02-2023, 00:27:14
    #15
    Ben her aracı teslim edisimde km ekranının resmini çekerim tavsiye ederim gık diyemiyorlar 1 kez başıma geldi