hocam araca bi eksper yaptırın isterseniz o ufak bi kaza da olmayabilir. Ondan sonra dava açın duruma göre mobese vs den çıkabilir bişeyler ama araba sıfır ve orjinaldi ise ve daha önce bi kazaya karışmadı iseniz eksper raporu ile beraber hızlıca suç duyurusunda bulunun
,
aracımın ilk kazası ve ilk sahibiyim, Aracı vermeden önce her yerine tabikide tek tek baktım. Aracın tek kullanıcısıyım bebeğim gibi baktım ben bu araca, Zaten verirkende tamponda bi hasar yoktu orada boyandığına net bir şekilde eminim

Aşırı sinirliyim teşekkür ederim cevabınız için.