Hocam ne zaman fark ettiniz bu durumu ?
Çünkü kaza olan yer raporda yazılmıştır zaten. Arabayı teslim ettiğiniz yeri şikayet etmelisiniz. Boyacıyı değil. Kağıt üstünde sizin muhatabınız arabayı teslim ettiğiniz kişi.
Çok geçmiş olsun bu durumlar büyük sıkıntı. Mahkemeye verseniz ne kadar sürer belli değil. Adamla kavga etsen, şikayetçi olsa suçsuzken suçlu durumuna düşebilirsin.
Farkında mısınız bilmem ama işini doğru düzgün yapan insan sayısı çok az kaldı ve her geçen gün azalıyor.
Aracı verdiğim kişi aile yakınımızın bir tanıdığı, Kendisi göçük düzeltme işi yapmakta. Ve Marşpiyel boyanması gerekiyordu oda tanıdığına yaptırdı, aslında dediğiniz gibi boyacı muhattabım olamaz muhattabım bu aracı emanet ettiğim varlık. Teşekkür ederim