Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aracımla kaza yaptım, Sonra yaşadığım durum.
14
●794
- 25-02-2023, 00:06:13Hocam ne zaman fark ettiniz bu durumu ?
Çünkü kaza olan yer raporda yazılmıştır zaten. Arabayı teslim ettiğiniz yeri şikayet etmelisiniz. Boyacıyı değil. Kağıt üstünde sizin muhatabınız arabayı teslim ettiğiniz kişi.
Çok geçmiş olsun bu durumlar büyük sıkıntı. Mahkemeye verseniz ne kadar sürer belli değil. Adamla kavga etsen, şikayetçi olsa suçsuzken suçlu durumuna düşebilirsin.
Farkında mısınız bilmem ama işini doğru düzgün yapan insan sayısı çok az kaldı ve her geçen gün azalıyor. - 25-02-2023, 00:08:15,MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aracımın ilk kazası ve ilk sahibiyim, Aracı vermeden önce her yerine tabikide tek tek baktım. Aracın tek kullanıcısıyım bebeğim gibi baktım ben bu araca, Zaten verirkende tamponda bi hasar yoktu orada boyandığına net bir şekilde eminim
Aşırı sinirliyim teşekkür ederim cevabınız için.
- 25-02-2023, 00:09:41Aracı verdiğim kişi aile yakınımızın bir tanıdığı, Kendisi göçük düzeltme işi yapmakta. Ve Marşpiyel boyanması gerekiyordu oda tanıdığına yaptırdı, aslında dediğiniz gibi boyacı muhattabım olamaz muhattabım bu aracı emanet ettiğim varlık. Teşekkür ederimaTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2023, 00:27:14Ben her aracı teslim edisimde km ekranının resmini çekerim tavsiye ederim gık diyemiyorlar 1 kez başıma geldi
Aşırı sinirliyim teşekkür ederim cevabınız için.