Boyacı arabayı alıp gezmiş gibi hissettim. Dükkan çevresinde veya dükkanda kamera var mı? İyice kontrol ettirin. Şayet varsa dava açıp hakkınızı arayın. Kaza yapmış hastanedeymiş yalanına inanmayın. Ülkede dürüst insana denk gelmek artık imkansız hale geldi.
kesinlikle dostum, bende kaza yaptığına tabiikide inanmıyorum. Daha öncede konu açmıştım bu ülkede sanayicilere zerre güvenim yok. Ve haliyle dediğimde çıktı. Dediğiniz şekilde yapacağım nasıl yaklaşmam gerektiğini düşünüyorum bu mesaj fikir oldu.