• 15-04-2009, 02:13:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bi Msn temizlik zamanı gelmişti
  • 15-04-2009, 02:32:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    100 kişi temizlikle sorun çözüldü
  • 15-04-2009, 07:19:18
    #12
    Ben de göstermiyor
  • 15-04-2009, 07:53:22
    #13
    evet, ben de çalıştıramadım yahu. boş ekran çıkarıyor.
  • 15-04-2009, 13:36:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi dayanıyorsun valla, benim msn 200 kişiye ulaştımı anında adres değiştiriyorum, yoksa ızdırap oluyor msn kullanımı.
    Aslında bir ara 870 idi.Günde 5-10 kişi ekliyordu.Genel bir temizlik yaptım.Biraz kırptım kişileri Kala kala 600 kaldı.Hepside işime yarayan kişiler..
  • 15-04-2009, 15:53:12
    #15
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bir ara 870 idi.Günde 5-10 kişi ekliyordu.Genel bir temizlik yaptım.Biraz kırptım kişileri Kala kala 600 kaldı.Hepside işime yarayan kişiler..
    600 kişi ne işine yarıyo.