• 14-04-2009, 21:26:16
    #1
    Selamlar,

    r10 msn delete checker

    Msn listemi kontrol etmek için girdim az önce fakat mail adresim ve şifremi yazdıktan sonra giriş yapamıyorum çok bekliyor.

    Sizde de durum aynı mı ?
  • 14-04-2009, 21:35:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam msn listenizdeki kişi sayısı kalabalık mı? Benim msn de 600 kişi falan var 6-7 dakka da açılıyor..
  • 14-04-2009, 21:36:56
    #3
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam msn listenizdeki kişi sayısı kalabalık mı? Benim msn de 600 kişi falan var 6-7 dakka da açılıyor..
    300 kişi civarında var, 150 - 200 civarında da online oluyor.
  • 14-04-2009, 22:35:19
    #4
    Çok rahat açıyor bir sorun yok gibi.
  • 14-04-2009, 22:43:06
    #5
    Tamam, bende de düzeldi.

    @MrManson;

    Bu msne çok özen gösteriyorum. Hiç boş adam yok, ve haftalarca çevrimdışı kalan adam da
  • 14-04-2009, 22:44:12
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam, bende de düzeldi.
    @MrManson;
    Bu msne çok özen gösteriyorum. Hiç boş adam yok, ve haftalarca çevrimdışı kalan adam da
    Tüh engellediğim ortaya çıkacak
  • 15-04-2009, 00:35:05
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüh engellediğim ortaya çıkacak
    senin bilgin bu kadar koççum orası engelleyenleri göstermez. Silenleri, sildiklerimi, engelledikleirmi
  • 15-04-2009, 01:00:20
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    O dahada kötü sildiğimi gördün koçum
  • 15-04-2009, 01:20:42
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dahada kötü sildiğimi gördün koçum
    225 elazigli168@***.com elazigli168@***.com Normal