MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi dayanıyorsun valla, benim msn 200 kişiye ulaştımı anında adres değiştiriyorum, yoksa ızdırap oluyor msn kullanımı.
Aslında bir ara 870 idi.Günde 5-10 kişi ekliyordu.Genel bir temizlik yaptım.Biraz kırptım kişileri Kala kala 600 kaldı.Hepside işime yarayan kişiler..