• 24-02-2023, 06:39:06
    #1
    Yazın erken gelmesiyle birlikte polenler çiçek açmaya başladı ve bu durum ortaya çıktı sanırım. Gözlerde yanma ve sürekli hapşırma rahatsızlığı var. Bu durumu yaşayan kimler var başka ?
  • 24-02-2023, 07:07:08
    #2
    Aramıza hoşgeldin
  • 24-02-2023, 07:08:11
    #3
    Åžimdiden alerji haplarına baÅŸladım 😂
  • 24-02-2023, 07:09:59
    #4
    Aramıza hoş geldiniz.. Rupafin hap yıllardır kullandığım mevsimsel geçişlerde ki alerjiyi hafifletiyor. Yine de doktor kontrolünde kullanabilirsiniz.
  • 24-02-2023, 08:04:47
    #5
    Ben de her sene rezilim ama sizinki çok erken başlamış. Nisan-mayıs aylarında başlıyor venim rezilliğim.
  • 24-02-2023, 15:26:38
    #6
    Geçmiş olsun hocam.
  • 24-02-2023, 15:31:48
    #7
    geçmiş olsun allah yardımcınız olsun.
  • 16-03-2023, 14:04:15
    #8
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramıza hoş geldiniz.. Rupafin hap yıllardır kullandığım mevsimsel geçişlerde ki alerjiyi hafifletiyor. Yine de doktor kontrolünde kullanabilirsiniz.
    hocam ilacı kaç ay kullanıyorsunuz? bende de geçen sene başladı bu alerji illeti burnum hep tıkalı ve akıyor, öksürük var ve hapşurma vs vs
    doktora gittim alerji hapı vermişti adını hatırlayamıyorum ancak maksimum 1 ay kullanabilirsin fazlası zararlı dedi o yüzden sonrasında tekrar içmedim
  • 17-03-2023, 18:10:51
    #9
    BthnSnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilacı kaç ay kullanıyorsunuz? bende de geçen sene başladı bu alerji illeti burnum hep tıkalı ve akıyor, öksürük var ve hapşurma vs vs
    doktora gittim alerji hapı vermişti adını hatırlayamıyorum ancak maksimum 1 ay kullanabilirsin fazlası zararlı dedi o yüzden sonrasında tekrar içmedim
    Çok geçmiş olsun Bende 1 ay kadar kullanıyorum sonrasında geçiyor zaten ama kıştan bahara geçerken, yazdan sonbahara geçerken mutlaka kullanıyorum.