hocam ilacı kaç ay kullanıyorsunuz? bende de geçen sene başladı bu alerji illeti burnum hep tıkalı ve akıyor, öksürük var ve hapşurma vs vs
doktora gittim alerji hapı vermişti adını hatırlayamıyorum ancak maksimum 1 ay kullanabilirsin fazlası zararlı dedi o yüzden sonrasında tekrar içmedim
Çok geçmiş olsun Bende 1 ay kadar kullanıyorum sonrasında geçiyor zaten ama kıştan bahara geçerken, yazdan sonbahara geçerken mutlaka kullanıyorum.