ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aramıza hoş geldiniz.. Rupafin hap yıllardır kullandığım mevsimsel geçişlerde ki alerjiyi hafifletiyor. Yine de doktor kontrolünde kullanabilirsiniz.
hocam ilacı kaç ay kullanıyorsunuz? bende de geçen sene başladı bu alerji illeti burnum hep tıkalı ve akıyor, öksürük var ve hapşurma vs vs
doktora gittim alerji hapı vermişti adını hatırlayamıyorum ancak maksimum 1 ay kullanabilirsin fazlası zararlı dedi o yüzden sonrasında tekrar içmedim