Yazın erken gelmesiyle birlikte polenler çiçek açmaya başladı ve bu durum ortaya çıktı sanırım. Gözlerde yanma ve sürekli hapşırma rahatsızlığı var. Bu durumu yaşayan kimler var başka ?