• 13-02-2023, 16:19:11
    #1
    Merhabalar,

    Hatay / İskenderun ilçesinde ikamet etmekteyiz. Deprem günü yaşadıklarımızı bir yüce Allah bilir, birde tüm depremzede ailelerimiz, bizler. Süreçte evlerimiz / remote olan tüm binalarımız hasar gördü, çatlaklar var ve giremiyoruz. Sadece 1 bilgisayarımızı kurtarabildik ve bu durum işlerimizi durdurmuş durumda. Bu süreçte müşterilerimizden bazıları iade, iş konusunda zorluk çıkartıyor olsa da kendilerinden özür dileriz. Siparişi olan müşterilerimizin çalışmalarını diğer hafta başlangıç yaparak teslim etmeyi planlamaktayız.

    Banka hesaplarımızda bulunan nakdi paranın çok büyük bir bölümünü depremzede diğer tanıdık, yabancı ailelerimizi ücretiyle şehirden çıkartmaya, AFAD'a harcadık. Kendi ailemiz için nakitimiz kaldı. İade talep eden müşterilerimizin taleplerini de kısa süre içerisinde cevaplandırmayı istemekteyiz.
  • 13-02-2023, 16:21:44
    #2
    Kurumsal Üye
    Çok geçmiş olsun. Kıyamet kopuyor sanmıştım o gece insanoğlu hala bu durumda bile sorun çıkarıyorsa yazıklar olsun onlara diyorum başka diyecek birşey yok.
  • 13-02-2023, 16:22:23
    #3
    Geçmiş olsun hocam. Böyle bir durumda insan nasıl iade isteyebiliyor anlam veremiyorum.
  • 13-02-2023, 16:24:11
    #4
    Çok geçmiş olsun.
  • 13-02-2023, 16:26:35
    #5
    wa.me/backlink
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Kıyamet kopuyor sanmıştım o gece insanoğlu hala bu durumda bile sorun çıkarıyorsa yazıklar olsun onlara diyorum başka diyecek birşey yok.

    Allah hiç bir insanımıza yaşatmasın. Çok geçmiş olsun

    BuzzyCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Böyle bir durumda insan nasıl iade isteyebiliyor anlam veremiyorum.
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Allah razı olsun tüm milletimizden, herkesten.
  • 13-02-2023, 16:27:06
    #6
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Çok geçmiş olsun, umarım bir an önce toparlarsınız.
  • 13-02-2023, 16:27:29
    #7
    Geçmiş olsun hocam
    • Backlink Danışmanı
    Backlink Danışmanı bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-02-2023, 16:38:04
    #8
    Geçmiş olsun o gece gerçekten çok kötüydü halen para lafı eden varsa gerçekten çok yazık bunca insan zor durumda kaldı
  • 13-02-2023, 16:51:26
    #9
    wa.me/backlink
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun o gece gerçekten çok kötüydü halen para lafı eden varsa gerçekten çok yazık bunca insan zor durumda kaldı
    Maalesef, ne diyelim. Bir şey diyemiyoruz. Yeniden geçmiş olsun halkımıza.