Merhabalar,
Hatay / İskenderun ilçesinde ikamet etmekteyiz. Deprem günü yaşadıklarımızı bir yüce Allah bilir, birde tüm depremzede ailelerimiz, bizler. Süreçte evlerimiz / remote olan tüm binalarımız hasar gördü, çatlaklar var ve giremiyoruz. Sadece 1 bilgisayarımızı kurtarabildik ve bu durum işlerimizi durdurmuş durumda. Bu süreçte müşterilerimizden bazıları iade, iş konusunda zorluk çıkartıyor olsa da kendilerinden özür dileriz. Siparişi olan müşterilerimizin çalışmalarını diğer hafta başlangıç yaparak teslim etmeyi planlamaktayız.
Banka hesaplarımızda bulunan nakdi paranın çok büyük bir bölümünü depremzede diğer tanıdık, yabancı ailelerimizi ücretiyle şehirden çıkartmaya, AFAD'a harcadık. Kendi ailemiz için nakitimiz kaldı. İade talep eden müşterilerimizin taleplerini de kısa süre içerisinde cevaplandırmayı istemekteyiz.