OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. Kıyamet kopuyor sanmıştım o gece insanoğlu hala bu durumda bile sorun çıkarıyorsa yazıklar olsun onlara diyorum başka diyecek birşey yok.

Allah hiç bir insanımıza yaşatmasın. Çok geçmiş olsun

BuzzyCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Böyle bir durumda insan nasıl iade isteyebiliyor anlam veremiyorum.
darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun.
Allah razı olsun tüm milletimizden, herkesten.