Çok geçmiş olsun. Kıyamet kopuyor sanmıştım o gece insanoğlu hala bu durumda bile sorun çıkarıyorsa yazıklar olsun onlara diyorum başka diyecek birşey yok.
Allah hiç bir insanımıza yaşatmasın. Çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun hocam. Böyle bir durumda insan nasıl iade isteyebiliyor anlam veremiyorum.
Allah razı olsun tüm milletimizden, herkesten.