zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun o gece gerçekten çok kötüydü halen para lafı eden varsa gerçekten çok yazık bunca insan zor durumda kaldı
Maalesef, ne diyelim. Bir şey diyemiyoruz. Yeniden geçmiş olsun halkımıza.