• 12-04-2009, 00:09:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 saat kadar önce yediğim yemekte (dışarıdan) acısız dememe karşın 10 kat acılı geldi açtım yedim Yemek mi kötüydü yada acımı vurdu bilmiyorum ama benim miğde kötü tavsiyeleriniz nedir?

    - Yurt dışında olduğumu
    - Yakında eczane olmadığını düşünerek ev yapımı öneriler bekliyorum
  • 12-04-2009, 00:11:19
    #2
    kesinlikle süt vs ayran benzeri içme yeme bizim hoca demişti
  • 12-04-2009, 00:11:59
    #3
    3 4 limon kes suyunu sık bol şeker
  • 12-04-2009, 00:13:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    abi yayık ayranı yap , lıkır lıkır iç vallaha hiçbişeyin kalmaz denenmiştin zamanında
  • 12-04-2009, 00:13:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Maden suyunu şiddetle tavsiye ederim...
  • 12-04-2009, 00:17:13
    #6
    bLeedCry sabah havuç tavsiye etmişti.
  • 12-04-2009, 00:20:40
    #7
    Sodam yok işte Paskalya tatili burada heryer kapalı en yakın açık alışveriş yeri 7-8 km uzakta tek gidiş taksi bir soda içinde taksiye 20 pound verilmez

    Süt içeyim mi içmeyim mi iki zıt görüş var, bende zehirlenme riski karşı süt ve ürünleri riskli biliyorum. En kötü hayata hiç sevmediğim işlerden birini yapıcam afedersiniz zorla istifra edicem
  • 12-04-2009, 00:22:10
    #8
    Ben genelde açık bi çay üstüne limon sıkıp içerim ve dindirir.
  • 12-04-2009, 00:23:30
    #9
    eğer miden ağrıyorsa ve yanma varsa sol tarafına doğru 3-5 dk yan olarak yat

    ekmek vs hamur işi varsa 1-2 lokma ye