1 saat kadar önce yediğim yemekte (dışarıdan) acısız dememe karşın 10 kat acılı geldi açtım yedim

Yemek mi kötüydü yada acımı vurdu bilmiyorum ama benim miğde kötü tavsiyeleriniz nedir?
- Yurt dışında olduğumu
- Yakında eczane olmadığını düşünerek ev yapımı öneriler bekliyorum