• 12-04-2009, 11:38:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ekmeğin içini yani yumuşak hamur olan kısmını ye.Eğer geçmezse biraz süt ısıt onu iç.Eğer oda geçirmezse şerbet yap iç
  • 12-04-2009, 11:41:52
    #20
    Yanlız abicim yapacaksan bunlardan birini yap. Hepsini yaparsan kaldır at o mideyi