• 10-02-2023, 08:35:06
    #10
    Antepteyim bende çok zor gerçekten en ufak sarsıntı yada benzeri şey de ilk gözümüz lambaya gidiyor sallanıyor mu diye bazen de hatta sürekli saplandığımızı his ediyoruz psikolojimiz aşırı şekilde bozuk nasıl olacak bilmiyoruz
  • 10-02-2023, 08:39:09
    #11
    Selamlar, ben de 3d yazıcımın sesi çok rahatsız etmesine rağmen, gece gündüz demeden deprem acil durum düdüğü üretiyorum çevreme dağıtabilmek için. İnşallah hiç kullanılmasına gerek kalmaz ama elimden geleni yapıyorum işte.
  • 10-02-2023, 08:39:22
    #12
    Adana'dayim ben de aynı durum. Yürüme sesine kalkıp bakıyorum artık refleks olarak. En kısa sürede atlatırız inşallah
  • 10-02-2023, 08:40:06
    #13
    Kandilli Rasathanesinin mobil uygulamasini indirdim, dakika basi deprem oluyor, gerçekten çok zor.




  • 10-02-2023, 08:41:56
    #14
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, ben de 3d yazıcımın sesi çok rahatsız etmesine rağmen, gece gündüz demeden deprem acil durum düdüğü üretiyorum çevreme dağıtabilmek için. İnşallah hiç kullanılmasına gerek kalmaz ama elimden geleni yapıyorum işte.
    Tebrik ederim hocam. İnşallah gerek kalmaz ama duyarsız kalmamanız takdir edilesi
  • 10-02-2023, 08:44:15
    #15
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kandilli Rasathanesinin mobil uygulamasini indirdim, dakika basi deprem oluyor, gerçekten çok zor.




    Midem bulanıyor artık. Hiç bakmıyorum bir şey olmayacaksa bile olacak hissi veriyor daha kötü his ettiriyor hocam ya. f5 çekiyorum 3-4 tane deprem oluyor
  • 10-02-2023, 08:51:40
    #16
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim hocam. İnşallah gerek kalmaz ama duyarsız kalmamanız takdir edilesi
    Böyle günlerde o makina işime yaramayacaksa hiç yaramasın hocam. Şirket 100 kişi önceliği onlara verdim sonra okullara dağıtımına başlayacağım. 12 tanesinin üretimi min 8 saat sürüyor...