Selamlar, ben de 3d yazıcımın sesi çok rahatsız etmesine rağmen, gece gündüz demeden deprem acil durum düdüğü üretiyorum çevreme dağıtabilmek için. İnşallah hiç kullanılmasına gerek kalmaz ama elimden geleni yapıyorum işte.