Konu
Depremden dolayı uyumamıyorum? Sizde durumlar ne
10-02-2023, 08:39:09
#11
krmbzkurt
Selamlar, ben de 3d yazıcımın sesi çok rahatsız etmesine rağmen, gece gündüz demeden deprem acil durum düdüğü üretiyorum çevreme dağıtabilmek için. İnşallah hiç kullanılmasına gerek kalmaz ama elimden geleni yapıyorum işte.