krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, ben de 3d yazıcımın sesi çok rahatsız etmesine rağmen, gece gündüz demeden deprem acil durum düdüğü üretiyorum çevreme dağıtabilmek için. İnşallah hiç kullanılmasına gerek kalmaz ama elimden geleni yapıyorum işte.
Tebrik ederim hocam. İnşallah gerek kalmaz ama duyarsız kalmamanız takdir edilesi