Kandilli Rasathanesinin mobil uygulamasini indirdim, dakika basi deprem oluyor, gerçekten çok zor.
Midem bulanıyor artık. Hiç bakmıyorum bir şey olmayacaksa bile olacak hissi veriyor daha kötü his ettiriyor hocam ya. f5 çekiyorum 3-4 tane deprem oluyor