Depremden dolayı uyumamıyorum? Sizde durumlar ne
15
●660
- 10-02-2023, 08:35:06Antepteyim bende çok zor gerçekten en ufak sarsıntı yada benzeri şey de ilk gözümüz lambaya gidiyor sallanıyor mu diye bazen de hatta sürekli saplandığımızı his ediyoruz psikolojimiz aşırı şekilde bozuk nasıl olacak bilmiyoruz
- 10-02-2023, 08:41:56Tebrik ederim hocam. İnşallah gerek kalmaz ama duyarsız kalmamanız takdir edilesikrmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 08:44:15Midem bulanıyor artık. Hiç bakmıyorum bir şey olmayacaksa bile olacak hissi veriyor daha kötü his ettiriyor hocam ya. f5 çekiyorum 3-4 tane deprem oluyort4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2023, 08:51:40Böyle günlerde o makina işime yaramayacaksa hiç yaramasın hocam. Şirket 100 kişi önceliği onlara verdim sonra okullara dağıtımına başlayacağım. 12 tanesinin üretimi min 8 saat sürüyor...WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
