• 09-02-2023, 18:06:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Deprem sonrasında günlerdir arabada orda surda yatiyoruz. Bugün kendi imkânlarimizla çadır kurduk. Evimizi kaybettik yavaş yavaş yardımlar geliyor daha AFAD ulaşamadı ama çadırlar gelmedi. Bölgede şu anda kargaşa yok. Mucizeymisiz öyle diyorlar bize. Şebeke arada çekiyor arada yazicam böyle. Tüm herkese geçmiş olsun. Rsbbim enkaz altında kalanlara sag salim çıkmayı nasip etsin.
  • 09-02-2023, 18:13:56
    #2
    Biz de 99 depreminde nalburdan naylon tahtalarla tüm komşularla çadır kurup 1 hafta kalmıştık ama o zaman yazdı şimdi hem mevsim kötü hem deprem çok büyük Allah yardım etsin.

    Muhtarınızı sıkıştırın sık sık ulaşabiliyorsanız
  • 09-02-2023, 18:15:02
    #3
    Allah yar ve yardımcınız olsun hocam
  • 09-02-2023, 18:33:29
    #4
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Allah Yardımcınız olsun hocam
  • 09-02-2023, 19:11:58
    #5
    Geçmiş olsun bize ne tavsiye edersin marmarada yaşıyoruz