Biz de 99 depreminde nalburdan naylon tahtalarla tüm komşularla çadır kurup 1 hafta kalmıştık ama o zaman yazdı şimdi hem mevsim kötü hem deprem çok büyük Allah yardım etsin.

Muhtarınızı sıkıştırın sık sık ulaşabiliyorsanız