Deprem sonrasında günlerdir arabada orda surda yatiyoruz. Bugün kendi imkânlarimizla çadır kurduk. Evimizi kaybettik yavaş yavaş yardımlar geliyor daha AFAD ulaşamadı ama çadırlar gelmedi. Bölgede şu anda kargaşa yok. Mucizeymisiz öyle diyorlar bize. Şebeke arada çekiyor arada yazicam böyle. Tüm herkese geçmiş olsun. Rsbbim enkaz altında kalanlara sag salim çıkmayı nasip etsin.