• 09-02-2023, 05:11:32
    #1
    Bingöldeyim şuan da 3 gündür sürekli depremleri takip ediyorum gittikçe bingölün kuzeyinden batısından doğusundan güneyinden yakınlaşa yakınlaşa artçılar buraya doğru ilerliyor. Yedisuya yakın ufak bir fay hattında artçı gerçekleşirse 7.4 üstü deprem potansiyeli fayı tetikleyebilir ve şuan olası bir depremi BİNGÖL asla kaldıramaz afad ekibi yok valiyi osmaniyeye gönderdik yollar kapalı kar nedeniyle eski yapı bina sayısı fazla hava buz gibi umarım böyle birşey yaşanmaz😔
  • 09-02-2023, 05:12:56
    #2
    aman dur
  • 09-02-2023, 05:15:35
    #3
    ugurgunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman dur
    1790 yılından beridir uyuyan fayın üstündeyiz en ufak bir tetikleme heryeri faciaya dönderir. Ayiretten Türkiye’nin en tehlikeli deprem şehriyiz komple şehir olarak kırmızı alan. her yerde fay hattı var😔
  • 09-02-2023, 05:16:30
    #4
    bydex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1790 yılından beridir uyuyan fayın üstündeyiz en ufak bir tetikleme heryeri faciaya dönderir. Ayiretten Türkiye’nin en tehlikeli deprem şehriyiz komple şehir olarak kırmızı alan. her yerde fay hattı var😔
    hocam bunu şehriniz kaldırsa bizim yüreğimiz kaldırmaz
  • 09-02-2023, 05:35:41
    #5
    Kötü düşünmeyin ama yinede hazırlıksız yakalanmayın. Evde ilgili alanları belirleyin, çanta hazırlayın.
  • 09-02-2023, 05:46:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Allah korusun hocam.
  • 09-02-2023, 05:49:31
    #7
    Onu bende farkettim hocam 3 gündür takip ediyorum.

    Hazırlıklı olmakda fayda var.
  • 09-02-2023, 07:46:18
    #8
    2003 de bingöl enerjisini boşalttı.
  • 09-02-2023, 08:04:32
    #9
    Hocam çok dikkatli olun ve sürekli tetikte bekleyin. Ben sarsıntıdan sonra kafayı yemiş gibi araştırma yapıp ve profesör dinliyorum. Bingölle erzincan arasında yüzyıllardır uyuyan alan var orda bir patlak çıkabilir. Ayrıyeten enerji dağılımı antepte başlayıp çevreye yayılıyor. Hatayın ucu ve sizin ora risk bölgesinde çünkü enerji atılımı çok az.