Bingöldeyim şuan da 3 gündür sürekli depremleri takip ediyorum gittikçe bingölün kuzeyinden batısından doğusundan güneyinden yakınlaşa yakınlaşa artçılar buraya doğru ilerliyor. Yedisuya yakın ufak bir fay hattında artçı gerçekleşirse 7.4 üstü deprem potansiyeli fayı tetikleyebilir ve şuan olası bir depremi BİNGÖL asla kaldıramaz afad ekibi yok valiyi osmaniyeye gönderdik yollar kapalı kar nedeniyle eski yapı bina sayısı fazla hava buz gibi umarım böyle birşey yaşanmaz😔