ugurgunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman dur
1790 yılından beridir uyuyan fayın üstündeyiz en ufak bir tetikleme heryeri faciaya dönderir. Ayiretten Türkiye’nin en tehlikeli deprem şehriyiz komple şehir olarak kırmızı alan. her yerde fay hattı var😔